[Dag 3]

Jorå, jag lever! Nu har tre dagar gått och nu hoppas jag
verkligen att morgondagen blir lättare för den här dan har
varit värst hittills!
Det positiva är att jag och Fredrik inte rykt ihop ännu. Han som
brukar vara den största surkart när han försöker sluta snusa
har varit på bra humör och verkar inte tycka att det känns särskilt
svårt alls. (Tror ni han smygsnusar?)

Trots att dagen varit tuff har jag haft det riktigt bra, då Liam fått
vara på dagis och leka och ha skoj istället för att tvingas umgås
med sin griniga mamma och Tilde passade på att ta en två timmars
tupplur på förmiddagen.

Ikväll har jag tittat på meandi-kläder hos Anki och det var ju trevligt :)

Woho - två dagar till barnbidrag! Aldrig har det nog känts SÅ välkommet
som den här månaden, tror inte vi har en krona kvar faktiskt! Vilken TUR
att vi har slutat snusa :D

Kommentarer
Postat av: Eli

Duktiga, duktiga du!!!! Så starkt jobbat!!!!!!

Och tänk sen va kul ni kommer kunna ha för pengarna!!!!!! =)

Men F, smygsnusar han eller är han oerhört duktig han med?? När vi försökte sluta innan sommaren så rök vi ihop hela tiden...

Kram

Postat av: Anki

Aaaaahhhh han kanske smygfuskar??? Nädå, eller jo?? Nä.. eller?? Jag ska luska lite ;-)

Nädå ni är superduktiga!!!!! I'm impressed!

2010-08-19 @ 00:41:36
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback