[Dag ett]

Dag 1. Utan snus sedan jag vaknade för tre timmar sedan.
Jag trodde att kaffe skulle bli räddningen men det är ju då
det känns som allra värst. En kaffe (och en prilla.)
Idag har Fredde börjat jobba igen - TACK OCH LOV.
Nu när jag är själv med barnen får jag ju faktiskt lov
att bita ihop. Hade F varit hemma hade vi säkerligen
rykt ihop redan.
Men annars, så går det faktiskt ganska bra. Fast det känns
som att jag inte sovit på ungefär 3 veckor. Tur att jag inte
behöver vara särskilt kvicktänkt på mitt "jobb".

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM IGEN du kommer att fixa det. Kommer bli tuff men kämpa på tänk på ALLA pengar som ni kan göra någonting riktigt roligt av. och framförallt hälsan. kram

2010-08-16 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback