[I can do it! :)]

Tack snälla ni för alla härliga peppningar!
Dag två är slut och den överlevde jag också! Även fast det
känns riktigt tungt, så känner jag mig i nuläget heeeelt säker
på att jag kommer att fixa det!
Och det TACK VARE min fantastiske Fredde som för första gången
han försökt sluta varit riktigt positiv! Skulle han gett upp vet jag att
det hade varit riktigt svårt för mig att inte också ge upp.
Idag har jag varit riktigt sur och gnällig, men nu när ungarna har
sovit ett par timmar och jag varit ute på en springtur i regnet känner
jag mig positiv igen :)

Imorgon väntar Liams första dagisdag, det behövs nu kan jag lova efter
att ha varit ledig sen torsdagen innan midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback