[Schizofrena familjen]

Jag tror att schizofreni måste vara nåt släktdrag hos oss.
Dessa tre meningar har Liam varvat de två senaste timmarna,
observera att han inte någon av gångerna pratat i normal ton
utan gallskrikit. Skrikit i två timmar så ögonen stått i kors och
varit helt rödsprängda.
-Ja vill gå till Aaaalvin.
-Ja e föj tjött, ja vill sooova, vill gå till Alvin imojjon.
-Ja må inge bja, ja vill sova.
-Ja vill gå till Alvin. osv osv.
Nu sover han snart.

Jag har inte skrikit något alls. Däremot tänkt stilla i mitt huvud:
-Jag måste ha en snus. Det är värt det.
-Nej jag ska faan i mig inte ta någon.
-Jag måste ha en snus. Måste, måste, måste.

Ikväll skulle vi firat lilla Tova som fyller 1 år. Jag tror varken att
jag eller Liam varit någon trevlig gäst på detta kalas.
Jag hoppas att vi känner oss lite mer bestämda i våra åsikter tills
imorgon!

Kommentarer
Postat av: Eli

Oj, det lät jobbigt det där! Men samtidigt så ler jag över det hela. Splittrat -precis som ni kände er! =)

Mår inte Liam heller bra?? Kanske är nåt skit på g isåfall, eftersom febern slog till mig med en käftsmäll. Men än har jag ej låtit den besegrat mig -jag kämpar på!! =)

Postat av: jessica

Oj låter som ni haft en kämpig em..hoppas det går bra att sluta. Henkes syster skulle sluta röka idag hon höll sej till 10.30 sen typ bad hennes sambo henne att ta en cigg...dom skulle åka tåg 5tim med barnen så han tyckte INTE hon valde rätt dag att sluta på haha

2010-08-16 @ 19:31:30
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback