[1-åring grovt misshandlad av föräldrar]

En 1-årings mamma och pappa häktades idag i Uppsala för grov
misshandel av sitt lilla barn. Barnet ska ha fått omfattande
skador.

En 1-åring är lika gammal som lilla Tildelingen. HUR, HUR, HUR
kan det bli SÅ fel att en liten 1-årings föräldrar kan misshandla
honom/henne. Jag blir så ledsen och det är så sjukt, sjukt, sjukt.
Det är inte mer acceptabelt om det är ett större barn, självklart
inte.

En stor orättvisa i världen, är att barn inte själv får
välja sina föräldrar.

Har dessa föräldrar rätt att någonsin få träffa sitt barn igen?
Är föräldrarna värda en andra chans?



Kommentarer
Postat av: Eli

Jag brukar säga att alla är värda en andra chans -men när det kommer till våldsbrott så är jag TVEKSAM. Jag tror barnet har det bättre hos någon som verkligen bryr sig om/älskar/tar hand om osv.

Läste också det där igårkväll -fick fysiskt ont i kroppen -så fruktansvärt hemskt!

Hemska människor! Ett oskyldigt barn, fy va fruktansvärt!

=(

Postat av: Fia

Sånt där gör mig ledsnare än något annat... Och sånt sitter kvar i min hjärna lääänge och jag grubblar och funderar och undrar... NEJ dom är inte värda någon annan chans för dom har för alltid förstört tilliten hos det lilla barnet. Och om man inte kan lita på vuxna vem ska man då lita på??? Vem ska man vända sig till? Vem ska man känna sig trygg hos? NEJ, hade jag vetat vem det är hade jag lejt en torped. Typ.

2010-12-10 @ 09:08:29
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Ingela

ja usch det är hemskt =(

2010-12-10 @ 20:37:48
URL: http://rutan81.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja fyy läste det jag med..kan nog tycka att man förbrukat sina chanser att vara förälder vid det laget:(

2010-12-10 @ 21:10:46
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback