[Dag 10 & 11]

Dag 10:

Vad hade jag på mig?
Jo, om jag minns det rätt hade jag ett par ljusa jeansleggings och en grön tunika,
strumpor, raggsockor. Vita trosor och vit behå. Ja, inte mer intressant än så,
inga klädbyten eller så ;)

Dag 11:
Jag har ett syskon och det är storasyster Annika som är 28 år och bor just nu i
Umeå. Vi har inte alltid varit så jättetighta utan vi har kommit varandra närmre
på senare år. Vi har alltid varit väldigt olika varandra både till utseende och till
sätt. Jag ser upp till min syster väldigt mycket och har alltid gjort det. Till att
börja med har hon ju varit så otroligt duktig och pluggat i många år och klarat
det så otroligt bra! Min syster är en otroligt lugn och stabil människa och det är
inte så ofta man ser henne uppstressad eller hetsig. Hon är trygg i sig själv och
står med båda fötterna på jorden. Hon är omtänksam, givmild och en fantastisk
mamma till hennes son Linus! Jag saknar henne väldigt mycket och önskar så
mycket att vi kunde ses oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback