[Den här veckan]

Vad passande med den här rubriken just den här veckan! Ja, för idag ska
jag enligt listan blogga om "den här veckan". Då ska jag tala om för er kära
vänner att imorse när jag öppnade min mail låg en hemtenta där och väntade
på mig. Så, det är min beskrivning för den här veckan! Men eftersom jag även
är föräldraledig på 100% så ska jag väl försöka klämma in lite annat också ;)

Bland annat kommer jag pausa hemtentaskrivningen på lördagkväll då vi ska
baka pizza med family Hagman. Åka skidor ska jag också göra. Löpa. Baka
pepparkakor. Kanske lite julgodis med? Storhandla brukar också stå på listan.

Kommentarer
Postat av: Anna och Molly

Lycka till med tentan! Kram

2010-12-15 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback