[Headache]

Dagen började mindre bra med att jag efter en natt med
huvudvärk fick kliva upp strax efter 5 med lilla sessan som
antagligen vaknat av Freddes alarm... Bara att gilla läget
och stiga upp eftersom hon inte somnar om i första laget.
Därefter blev det soffaläge i flera timmar tills det var dags
att gå till dagis med Liam. Huvudvärken höll i sig och jag frös
och kände mig allmänt hängig.. Övervägde länge och väl om
jag skulle orka gå och lämna honom idag men tillslut bestämde
jag mig för att göra det och det var tur för när Tilde sov middag
somnade jag omedelbums och sov i två timmar, underbart!

I eftermiddag har vi bara tagit det lugnt och slappat, nu ska
jag lägga mig på spikmattan och hoppas att huvudvärken släpper...
För övrigt har jag ont i varenda muskel på min kropp av skidturen
i måndags! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas huvudvärken och känslan av att ha ngt på gång försvinner! Inte roligt att känna sig hängig.

Kram

Postat av: Anonym

haha, va du är härlig gumman -"jag kan offra mig för en utekväll" -UNDERBART!!!

Behöver inte vara nu i helgen, bara det blir SNART =)



KRAMAR

2010-12-09 @ 10:54:49
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback