[MIN (MÅN)DAG]

Min dag. Ja det här kan ju bli typ det mest onödigaste inlägget
hittills i denna lista :)

  • Barnen vaknade, jag gnuggade bort gruset ur ögonen och steg motvilligt upp.
  • Välling och mys i soffan.
  • Tv och mys i soffan.
  • Därefter gjorde vi något som kan vara mycket spännande - städade i OCH under soffan. Det ni! Där hittade vi dessvärre inte så mycket spännande bortsett från en massa änglatofflor och lego.
  • Jag drog med mig båda barnen ner i källaren så jag kunde duscha.
  • Därefter fixade vi lunch.
  • Gick till A-k o barnen och fördrev ett par timmar.
  • Hem, fixade mellanmål.
  • Fredde kom hem varav jag begav mig ut i skidspåret och åkte en timme. DAGENS BÄSTA!
  • Därefter fixade jag ost o skinksallad till mig och Fredde och potatis o fiskpinnar till barnen.
  • Därefter blev det dusch och bastu. LYX.
  • La barnen.
  • Tills nu har jag suttit och pluggat på mitt designprojekt som har deadline imorgon.
  • Nu kom jag på att jag även har lagt in en tvätt samt rivit ur lakanen i sängen så nu
    blir det att borsta tänder - hänga tvätt - renbädda säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback