[Om mitt favoritminne]

Eftersom jag antagligen hoppat över några dagar på den här listan
så river jag av ett till när jag ändå är i farten.

Favoritminnen finns det mängder av. Det är svårt att peta ut ett
särskilt som absoluta favorit men självklart var de största ögonblicken
i mitt liv de dagar då mina barn kom till världen. Inget kan beskrivas
med dem!

Sen finns det så otroligt många minnen från barndomen/ungdomen som
man blir så varm i hjärtat när man tänker tillbaka på. Speciella vänner
och små speciella händelser som verkligen präntat in sig i hjärtat. Det
är så speciellt att tänka tillbaka på tycker jag, för man levde ett så helt
annorlunda liv och allt var så annorlunda. Jag önskar att jag kunde kliva
in i den perioden i mitt liv igen och återuppleva vissa saker.
Man hade ju så sjukt roligt med vänner, så mycket interna berättelser
och händelser.

De flesta av mina favoritminnen är såna som jag delar med någon och
att berätta dem här känns inte så speciellt som det gör i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback