[Stolta mamman över stora killen!]

Dagen började bra med muffinsbak och mys på hög nivå!
Vi skulle träffat Eli m barn men dom avbokade så istället satte vi igång
och bakade chokladmuffins och pepparkaksmuffins :)
Därefter blev det lite långtråkigt och Liam hittade på allt möjligt bus
för att få uppmärksamhet. Jag skulle gjort vad som helst för att få
en timmes break och bara vila nerverna ;)

Ut för att få lite luft och skotta men lillan som redan gick på övertid
var trött och tyckte att det yrde för mycket snö så hon bara grät.
In igen och av med alla kläder.

Lagom tills att hon somnat och Liam
hunnit tröttna på barnprogram som jag mutat med för att kunna
plugga lite ringde Emelie och frågade om Liam vågade hänga med dem
hem! Trodde väl aldrig att han skulle svara ja men det gjorde han och
nu är modiga stora killen hemma där och leker helt själv!

Är hur stolt som helst för han brukar aldrig vilja vara någonstans själv
men det är ju inte så konstigt att han känner sig trygg med dem heller
för de är ju så snälla och goa! <3

Nu har jag hunnit plugga en hel timme medans Tilde sovit, galet skönt!
Senare i eftermiddag har A-k bjudit in oss på middag eftersom F är på
julbord på eckerölinjen så nu har jag precis svängt ihop en brunsås som
jag ska ta med :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa aldrig att Tim hade feber va? Kollade efter lunch, han hade 38,4 -kanske därför natten va dålig, feber plus hostan o snoret.

Det blev två sov för honom idag -skönt!



Låter som en bra dag.

Kram

Postat av: Heddan3

Gick huuur bra som helst igår:) Dom hade jättekul och muffinsarna var gööör goda!! Tack för fina ord och det gör vi gärna om!! Kraaam

2010-12-17 @ 08:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback