[Dopet närmar sig]

I helgen blir det full rulle. Och den börjar imorgon för oss!
För då kommer min mamma och pappa ner till oss, åh vad
kul det ska bli! På lördag döps Tilde i Björklinge kyrka
samtidigt som hennes lilla kompis Tova :) Skönt att få dopet
överstökat, samtidigt som det känns liiiite drygt såhär inför.
Det blir nog toppen! Vi har bara bjudit familjen och gudmor
Lena m familj, och det känns också skönt.

Annars, mår vi gott och har det bra i kylan :)

Liam sov dåligt inatt vilket resulterade i att han varit jättetrött på dagis
men ändå inte sovit och som vidare resulterade i att han somnade på
soffan kl 16.30, helt utslagen. Liam är omöjlig att väcka om han somnar
på dagen. Lika bra att låta honom sova. Förmodligen vaknar han astidigt
imorgon/inatt och är pigg. Hade vi väckt honom hade han ändå varit
vaken till framåt 23-00 inatt så det kändes lite som pest eller kolera.
Nu får han vakna tidigt, vara ledig från dagis och sova middag imorgon.
Blir väl kanoners det? Bara det inte händer ofta så känns det som att
det inte gör nåt om det blir tokigt ibland, när man bara är hemma så
gör det ju inget med en ledigdag från dagis :)

I veckan har vi inte gjort mycket faktiskt. Igår var jag och Tilde hem
till Lina & Edvin och blev bjuden på lunch, TACK för det!
Igår var jag på aerobics och idag på pump. Nu blir det nog inte mer
träning den här veckan för min del.

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Kul med dop. Ella ska döpas den 24 April. Vi ha oxå bara bjudit de närmaste och några kompisar.

Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback