[Helgjobb]

Så var det "helg" igen nu då. Eftersom Fredrik alltid är ledig fredagar
så känns det alltid som att torsdagen är sista dagen innan helg.
Däremot får vi vara ensamma hela helgen då F jobbar lör-sön och
eventuellt även imorgon om det blir mera.... SNÖ!

Det är helt galet hur mycket snö det har blivit i vinter. Helt fantastiskt
enligt mig som nästan bara har upplevt en massa slask till vintrar
här nere. Dock längtar jag nu efter vår och lättare kläder till barnen.
FY vad drygt att bylsa på och av hela tiden. Tilde sitter som ett paket
i vagnen och kan varken suga på tummen eller röra på sig särskilt
mycket så när hon inte sover är det inte så lätt att ha henne med ute
alla gånger. Men snart blir det marsväder och det ska inte bli helt fel!

Jag tycker alltid att det känns lite tråkigt när F ska jobba hela helgen.
Jag önskar att mamma & pappa bodde nära oss, så att vi bara kunde
komma över ett par timmar och fördriva lite tid :) Men som tur är, så
har vi ju andra att leka med, och om en vecka kommer mormor & morfar
ner och hälsar på!

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Är oxå lite smått less på kylan. Är inte lätt att klä de små om de inte tänkt sova när man ska ut.

Men som sagt vi går mot ljusare och varmare tider. :) Kram

Postat av: Anki

Håller tummarna för imorn men det ser inte ljust ut... men på lördag ses vi iaf!

2010-02-18 @ 13:05:07
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback