[Innemysardag]

Vinter, vinter, vinter! Fast är det inte dags att bli vår snart nu?
Här är det kallt. Och det verkar ska snöa flera dm. Det blir till
att elda idag, och bara mysa inne. Baka nåt kanske?
Igår somnade Fredde kl 20. Tur för honom som åkte till jobbet
kl 3 imorse, men jag förstår inte riktigt hur han kunde hoppa
över hockeyn? Känns som att nåt inte står riktigt rätt till, Johan
tyckte jag skulle kolla så att han andades.
Lena, hoppas verkligen att eran tågresa går bra idag, tänker på
er!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja nåt stod inte rätt till hos Fredde där igår ;-)

Fick ploga min väg fram till dörren ikväll, fy faaaaaasen vad man tvärlessnat nu! ;-)

Måste bara säga en lustig grej, gissa vem som hade ringt ikväll och även ringde igen nu sen jag kommit hem - pappa :-) Bara för jag sa att jag inte pratat med honom på länge. Kram vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback