[Kärt återseende]

Hoho - har jag någon kvar som läser? 
Jag är inte världens flitigaste på att uppdatera för tillfället, men
jag har ju inte så värst mycket att skriva om :) Livet som föräldra-
ledig går ju runt, runt, runt.

Idag har jag iallafall haft en underbar dag! Trion har återförenats.
Jojja,  som bor i Paris och som jag inte träffat på ungefär 2 år kom
förbi på en snabbvisit mellan flygningen från Paris till Skellefteå.
Tre timmar hann jag, Lena och barnen träffa henne och tänk att fast
vi inte träffats på så länge känns det precis som igår! Jojja var sig lik -
ingen kan vara på dåligt humör i hennes närhet!

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag läser fortfarande ;)..

Vilken härlig kväll ni verkar haft..skoj att ni hann ses!

Kram!

Postat av: lillemor

Jag läser också,Marias mamma,även om jag inte lämnar kommentarer så ofta,ha det bra.

2010-02-11 @ 00:05:25
Postat av: Malla

Jag är fortfarande här också... =)

2010-02-11 @ 14:50:44
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: jessica

Å vad fint du gjort!! ;)

Kram!

2010-02-11 @ 21:49:32
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback