[Sömnlösa nätter & galna ungar]

Knepigt det här med barn och sjukdomar. Liam hostade igårkväll
tills han kräktes i sängen. Därefter fick han feber och alvedon.
Inatt har han sovit oroligt hela natten och varit het som en kamin.
Idag studsar han runt runt runt, hoppar i soffan och undrar om vi
inte kan göra en hinderbana? Åh, jag blir matt. Själv har jag knappt
sovit en halv natt på snart 2 veckor och det börjar kännas!
Tilde hostar som en galning på nätterna, inatt fick jag sitta med
henne i famnen så att hon skulle kunna sova.

Jag hoppas att den galna 3-åringen får vara feberfri idag, så att
han kan gå till dagis imorgon. Han behöver verkligen lite aktivering
nu efter 5 dagar hemma med morsan.

Tilde har nu blivit av med sin feber, tack och lov! Hon hostar fort-
farande som en tok och sover mkt men det hörs att det börjar
släppa i halsen nu.

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Du är duktig!

Här har man en Bebis som äter 4-6 gånger per natt.

Blir snart GALEN! Sen har Ella natt mellan 20-21 till ca 6-7 på morgonen. Saknar de gamla rutinerna som var 21-9 och mat ca 1-3 gånger per natt.

Ha det bäst! Hoppas vi kan ses snart. Ha fundera på en tripp söder ut i sommar. KRAM

Postat av: Eli

Skönt att det går åt rätt håll för Tilde! Hoppas Liam kryar på sig snabbt, att feber ej kommer tillbaka!!!

Blir det pump för dig ikväll?

2010-02-03 @ 11:28:41
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback