[Sunny Sunday]

Klarblå himmel och strålande sol. Nu är den här, den fantastiska
årstiden, förvåren. Jag längtar "hem" till längdskidorna och skidspåren,
och önskar att jag fick snöra på mig pjäxorna och ge mig ut.

Liam och Fredrik kör sopor, jag tog på mig städ här hemma. Men städa
hinner jag väl sen va? :D Hockeymatch idag igen då, så jag missar
bodypump. B.A.J.S

Igår var jag, Lena och Jessica hemma hos Anki och tittade på melodi-
festivalen, drack rödvin och snackade strunt. Vad härligt det är med
vänner som är så fina, roliga och lätta att umgås med! Tack för igår!

Nej, kanske ta på understället och ge sig ut i solen?

Just det, alla hjärtans dag också. Överskattad till tusen enligt min
åsikt, jag menar, blir man inte mycket gladare om man får en
bukett med rosor en helt vanlig dag? Breven på posten från mina
älskade föräldrar var dock väldigt uppskattat av både föräldrar
och son. TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback