[vakna-maraton]

Fy vilken jobbig natt vi har haft här. Tilde har hostat, ätit,
snörvlat om vartannat. Liam har vaknat 6-7 gånger och
blivit ledsen för att vi inte legat kvar i hans säng. Precis
när jag hållt på somna om har den andre vaknat.
Vid 6.30 somnade jag in när Fredrik gick upp med Liam.
7.30 kommer han och säger att han måste åka in och
skotta. Men Liam var inne i nåt tv-program så jag lyckades
faktiskt få sova 1 timme till. Förutom att någon ringerh
från anonymt nummer ca 5 gånger på min mobil. Insåg
sedan att det var telia-snubben. Men om dom säger att
felet ska åtgärdas inom 3 dagar så kan dom väl inte begära
att man ska vara kontaktbar närsomhelst under de 3 dagarna?
Nu funkar iallafall telefonen! Blev glatt överraskad när
det ringde i hemtelefonen!

Nu sover Tilde, Liam får tv-dispans för att jag inte ooooorkar
leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback