[Viktuppgång]

Tilde har ätit upp sig sen senaste veckan då hon hade tappat
en del när hon var sjuk. +185 gram visade vågen. Tänk om man
kunde bli lika glad när man själv gick upp i vikt ;)

Idag har vi varit på bvc och tagit spruta. Detta resulterade i en
hängig, gnällig, trött tjej ikväll. Så jag fick snällt ställa in mitt
träningspass och gosa ner mig i soffan med "sjuklingen" istället.
Ganska skönt faktiskt att ha en giltig anledning att stanna hemma
då jag var rätt så trött efter en orolig natt.

Nu väntar långhelg! Fredrik är ledig imorgon och detta firar vi med
att åka in och storhandla. Därefter kommer hela Freddes grabbgäng
hit för en helkväll. Vi andra flyr fältet och övernattar hos svärisarna.

På lördag väntar melodifestivalen såklart, denna helg med A-k & Lena.
Ja, ni ser, jag har inte mycket vettigt att komma med.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback