[Dagisstart]

Inatt vaknade Liam 04. Fick honom att somna om runt 05. Sov till 06.40.
VARFÖR vaknar han den tiden? Somnade ju runt 20 igår på kvällen och
sover inte middag. Håller på att bli tokig av att gå upp varenda natt. Tur
att Tilde sover som en prinsessa om nätterna. Är ju värst för Liam som
blir så trött under dagen att han knappt kan hålla sig vaken på
eftermiddagen runt 16-18. Äsch, det ger säkert med sig men drygt när
man väl är där. Nu är det snart dags för dagis! ÅH vad kul både för Liam
och skönt för mig som ahr haft fullt upp med att underhålla honom under
dessa fyra lediga veckor.

Idag var
min plan STÄDNING & TVÄTTNING! Men mitt huvud värker och ögonen
svider, får se om jag kanske kan ta en tupplur...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursch, jag lider med dig som behöver vakna till liv den tiden på natten. Jag hoppas och tror verkligen att det kommer att vända snart! Håll ut hjärtat! Puss

Postat av: Veronica

Jo jag vill ju på ett sätt men har blivit lite lat haha och när det är något jag egentligen inte tycker om så tappar man ju motivationen lättare.

Hade det varit spinning eller gym hade jag varit mer taggad men nu finns ju inte det.

Jag säger inte blankt nej.Var det kul?

Hur gick det?

2010-01-13 @ 08:32:38
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback