[GOTT NYTT ÅR! ]

Vilket fantastiskt slut på 2009 vi har haft idag!
Dagen började med pulkaåkning vid badet. Jag, Fredde, Liam,
Tilde, Anna-Karin, Johan, Alvin, Tova, Lena, Per & Max åkte för
att busa i snön som vissa kanske gillade mer än andra. Vi grillade
korv och stackars Lena fick äta korvbröd med ketchup för att jag
glömt hennes sojakorv. Shame on me.

Vi åkte matta vilket var typ huuuuur kuuuul som helst och jag var
den som stönade när dom andra bestämt sig för att vi skulle åka hem.
Jag hade LÄTT kunnat åka två timmar till. Så jäkla kul.
Det märktes att det var en Solleftebo och en Myckelgensjöbo i backen :)
Liam & Alvin tyckte också det var kul att åka i backen, medans Per &
Johan mest stönade över kylan.
Jag och Lena tog oss en tur på mattan.
Liam på pulkan
Alvin äter korv
Per
Hela glada gänget
Vårat charmtroll Max

Sedan åkte vi hem, fixade till oss och sen kom sällskapet över till oss
där vi(läs Per) lagade supergod mat! Per hade gjort en jättegod förrätt,
till varmrätt åt vi oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås. Med sallad och
vitlöksbröd. Till efterrätt åt vi karamellmousse. Sedan ansträngde vi oss
till det yttersta för att få de "stora" barnen att somna och lyckades!
Liam i sin säng, Alvin i våran och Max i vagnen.
Därefter drog vi igång
paketleken! Galet kul hade vi och på slutet satt Anna-Karin och Johan
med ALLA paket och fick par varenda gång. Men på de sista varven
lyckades iallafall Fredde kamma hem ett paket och Lena & Per två :)
När vi precis skulle skåla in tolvslaget kräktes Alvin.
Stackars, stackars liten. Fy vad tråkigt att det blev så, men inget
vi kan göra något åt. Hoppas hoppas resten av familjen klarar sig
och att han inte behöver kräkas mer. Tråkigt att vi inte fick skåla in
nyåret tillsammans allihopa då Anna-Karin & Johan fick stanna inne
men såklart allra trist att Alvin skulle behöva bli sjuk.

En galen A-k!
Älskade Fredde
A-k & Lena

Mer bilder vill inte blogg.se ladda upp ikväll så kanske lägger ut några
fler imorgon :)

Nu är brasan tänd och jag och Fredde har kurat ner oss i soffan
där vi får sova inatt! Tur för oss att vi har en superskön soffa att sova
i!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilka fina bilder!! Ni verkar haft en mysig dag/kväll;)

Kram o God fortsättning!

Postat av: Anki

Härliga bilder!! Johan tyckte jag såg packad ut hahaha :-D Och stackars Fredde som bara får vara med på profilkort hahaha jag dööör :-D

Ja det är tur att ni har en sån skön soffa, det lindrade samvetet lite ;-)

Tusen tack för ett fantastiskt nyår! Vi kunde inte firat det med härligare människor!

2010-01-02 @ 00:02:08
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback