[Max på besök]

Idag testar vi livet som 3-barnsföräldrar. Våran Max är här och myser med
oss idag! Och jag vet inte riktigt vad som hänt, men dom leker typ bättre
än någonsin idag, själva på Liams rum. Tilde sover. Fredrik läser. Nojig som
man blir när man har hand om någon annans barn måste jag springa och
kolla till grabbarna ungefär varannan minut. Tänk om nåt skulle hända
liksom? Men så fort jag kommer in så står dom antingen
1. och dansar till musik.
2. Ligger i sängen och gömmer sig under täcket.
3. Läser bok
4. Leker med bilar
När Liam märker att jag kommer in säger han: "mamma du få gå om du vill."
HAHA. busungar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag blir alldeles rörd. Önskar att jag varit där och betraktat de små (som börjar bli stora) liven. Vilka fina pojkar vi har!

Postat av: Lena

Vilken busig kille! :)

2010-01-09 @ 13:14:45
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback