[Ny dag - nytt år]

Så var det nytt år igen då. Hur fort skenar tiden egentligen?
I år har vi åstadkommit en hel del igen. I början av året var
Fredrik arbetslös och oron låg över oss. Men det dröjde inte länge
förrän han fick ett jobb, som visade sig vara ett riktigt toppenjobb!
Precis som förra året och åren innan dess flyttade vi. Men inte vart
som helst, utan till vårat EGNA hus! Men det var ändå inte den största
händelsen i år, nej det var ju såklart när våran älskade trollsudd Tilde
föddes, bara två dagar innan flytten.

Första delen av året var riktigt jobbig. Gravid, värstingillamående
av både graviditet och ett antal magsjukor kämpade jag mig
igenom sista terminen i skolan innan sommaren. En stor projekt-
kurs och ett antal andra kurser. Sommaren var grymt skön
att bara andas ut under, men samtidigt var det väl inte så
roligt alla dagar då heller när jag tjock som jag var med en
hemsk foglossning var hemma med Liam. Vi hade en supermysig
sommar, men det var svårt att inte riktigt ORKA med allt man
ville, och när Fredrik inte hade någon semester. Som tur var
så hade jag Anna-Karin och Alvin att fördriva våra dagar tillsammans
med och vi svettades ikapp med våra stora magar. Tänk vad
häftigt egentligen, att vi som umgicks med våra jämnåriga grabbar
båda hade töser i magen som föddes med ett par veckors mellanrum!
Hoppas att ni aldrig tröttnar på oss :)

Tiden efter Tildes födelse har jag befunnit mig i ett lyckorus. Aldrig
har livet känts såhär fantastiskt härligt. Att få tillbringa dagarna med
barnen och att dessutom ha så många härliga vänner att umgås
med på lekdejter är underbart!

Under 2010 ska jag:
*Gå ner mina graviditetskilon och 3 till.
*Skriva 4 tentor.
*Förhoppningsvis renovera lite
*Semestra till västkusten med vår familj och Lenas familj
*Förhoppningsvis träffa några vänner jag inte sett på länge
*Fira Tildes 1-årsdag och Liam 4-årsdag.
*Njuta av livet

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja fasen vad vi svettades! Hahaha Och vi kommer ALDRIG tröttna på er, ni är underbara!! Sen bor vi alldeles för nära så det får bara inte hända ;-)

KRAM!!

Postat av: Josefin J

Jo det har varit ett händelserikt år både för mig och dig. :)

Hoppas att vi ses nått under 2010! Vore ju kul för oss samt Tilde och Ella.

2010-01-02 @ 08:55:22
URL: http://marrakeshblandannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback