[Sega söndag]

Vilken lång dag! Jag har blivit dunderförkyld och det känns som om
jag inte sovit på ett par dygn. Det har jag såklart gjort, även om
Liam envisas med att vakna mellan 4-6 varje morgon, som tur är
somnar han nu alltid om till 6.30-7.30, skönt! Tilde har jag börjat
väcka vid 8.30, annars sover hon lätt till 10.30... dags att börja
vända på dygnet kanske?

Är imponerad över hur mycket jag gjort idag trots att jag känner
mig så risig. Men hittar man på saker går ju dagarna så mkt
fortare så på förmiddagen blev det en timme ute med Liam,
sen fick Fredrik åka iväg på jobb ett par timmar så då byggde
vi koja, lekte tåg med stolar, lekte med bilar(såklart), läste
böcker i soffan och hade det riktigt mysigt! Nu är Fredrik iväg
på hockeymatch. Eftersom F är borta så passade jag på att göra
en god fiskgratäng till mig och Liam, mmm! :)

Nu kollar Liam på Nickelodeon en liten stund och ska sen hoppa
ner i badet. Därefter får det nog bli lite mer tv innan jag lägger
honom, har ju faktiskt tv-förbud för Liam nu på dagarna men
på kvällen tycker jag att han får titta. Klart man får titta på
dagen också men Liam skulle sitta framför tv:n hela dagarna
om han fick så därför känns det lättast att bara bestämma
att tv får man titta på morgon och kväll.

Hur gör ni, kollar era barn mkt på tv och film?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Vill bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Jag är 99% säker på att du inte vill missa den. Kika in och var med! ;)

http://blacksugar.blogg.se

2010-01-25 @ 10:59:45
Postat av: Veronica

Maja får får titta på tv när hon vaknar på morgonen och på Bolibompa på kvällen.

Annars bara på dagen om hon är sjuk.

Kram

2010-01-26 @ 07:06:03
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Sara Vettersand

Hej Isabelle!



Hoppas att allt är bra med dig och familjen?!



Du har fått en award av mig som finns att hämta på min blogg :-D



Ha det gott och krya på dig om du inte blivit piggare!



Kramar Sara

2010-01-27 @ 18:08:23
URL: http://saravettersand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback