[Shopping och Tildes första tandsing]

Idag lurade jag med mig Fredrik till stan! :) Jag kom på den briljanta
idén att han och Liam kunde ju åka på willys och handla medan jag
gick en sväng på gränby och fixade några saker! :) Hör och häpna så
gick han med på't! Hem kom jag med:
1.Nya vinterhandskar everest till Liam.
2. En svart/vitrandig tröja till Liam. En röd/vit-randig body till Tilde
samt ett par röda velourleggings till Tilde.
3. Ett par randiga röd/vita velourtights från polarn till Liam. Dessa
bytte jag mot en tröja han fick i julklapp som var lite fel modell på.
Åh vad jag älskar alla randiga kläder från polarn. Kanske är tråkiga
men sååå sköna och håller ju verkligen kvalitén! Tänkte köpa tröjan
till men får göra det en annan dag, blev lite för snål...
4. En skitfin mössa från H&M till Liam 20kr. Passade perfekt till hans
overall som har några orangea detaljer.
5. En mörkbrun body till Tilde.
6. Ingenting till mig själv.

Nu har Tilde fått sin första tand. Liam var 1 1/2 månad tidigare. Men
det gör ju inget om dom väntar lite med att få tänder tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Alltid kul att handla barnkläder. Ella har 2 tänder påväg, kliar som bara den...

2010-01-03 @ 14:14:25
Postat av: jessica

Vad skoj med en shoppingtur, konstigt nog så blir det mest till barnen numera;)

Å vad skoj med 1:a tanden..dom är ju söta med sina "risgryn"

Kram!

Postat av: Anki

Vill se på fynden sen ;-)



Nu kände jag iaf i Tovas mun men där var det fortfarande lent. Ska bli kul att se lilla riskornet :-D

2010-01-03 @ 23:42:24
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback