[Sjuk]

Ligger i soffan under duntäcket och huttrar. Febern har kommit
på besök, vilket var typ hur länge sen som helst! Hade mellan
39.5-40° hela natten och ville inte gå ner med alvedon. Vid
4 vaknade Liam, såsom han alltid gör, sen var han vaken ungefär
en gång i kvarten fram tills kl 5.30. När han precis somnat vaknade
Tilde och ville bli ammad för hon är också krasslig och täppt i näsan.
Så jag irrade mellan våra sovrum och svor för mig själv, jag måååste
fååå sooooova. Som tur var så somnade Liam om och sov till 7.15.
Febern gick ner och jag svettades så hela sängen blev blöt.
Snälla svärmor kom för att lämna Liam på dagis men tog istället med
honom hem. Så jag har det ganska bra ändå! Liam är frisk och
glad och får en mysig dag medans jag får vila. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback