[Typ världens längsta dag]

Idag har varit en lång dag ...och än är den inte slut! Vaknade imorse
av en pigg Liam som ville gå upp. Visst, tyckte jag var lite väl trött
men jag gick ju och la mig sent också. Väl i soffan slog jag på tv:n
och upptäckte till min förvåning att Nickelodeon inte börjat sända ännu.
Slog en titt på klockan; 02.29. Holy shit. Ja, Liam hade ju fått kliva
upp så det var bara att slå på en film. Trodde Liam skulle somna om
rätt fort, men inte förrän 6 somnade han och sov till 8. Fy vad jag
är trött idag. Liam är fortfarande vaken(!) och det blir svårt att lägga
honom nu när Tilde inte sover på ett tag. När Tilde somnar 23 lovar
jag att lägga mig på kudden bums!

Nu vill jag börja träna! Trist att behöva vänta en hel vecka till när man
är så taggad! :) Men bara att hålla ut! Ska bli sjukt kul att börja träna
igen och kul också att så många jag känner ska börja.
Beach 2010, here we come! :) :)

En hel vecka tills dagisdags. Känns att Liam varit ledig några veckor nu.
Tur att vi har massa fina vänner att umgås med så dagarna inte blir
så långa!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hoppas verkligen att lilleman har somnat nu. Håll utkik efter "Nyår 2009"! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback