[vakna TELIA.]

Varje gång jag ska begära föräldrapenning måste jag plocka
fram pc:n. Det här stör mig något så ofantligt mycket. Min
macbook har för ny webläsare. Jag har bank via SEB och måste
därför använda mig av telias e-legitimation. Ja, vilka om inte
telia strular. För ny webläsare, jo jag tackar jag.
Telia, vore det inte på tiden att fixa till det här nu? Firefox 3.0
släpptes för ett och ett halvt år sedan. Nu finns till och med
firefox 3.5. Men fortfarande är det bara firefox 2.0 som fungerar
för att kunna begära föräldrapenning? HALLÅ, det är 2010!!

Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha! För mig är det bara jibberich det du skriver men förstår att det är irriterande!!! Snacka om dåligt av telia... suckar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback