[Midsommarfirande, sol, bad & bus!]

Nu är midsommar över och vi är redan i juli månad. Känns som att
den här sommaren kommer att gå fortare än någonsin!
Midsommarafton firade vi här hemma med ett härligt gäng!
16 vuxna och ungefär lika många barn, som åt och drack gott!
Barnen lekte hur bra som helst och vi hade en toppenkväll!
Tack alla som var här! :)
TYVÄRR lyckades jag ju inte knäppa en enda bild. Sämst är
vad jag är.

Midsommardagen var vi på Björkis en sväng och sen däckade
vi tidigt här hemma.

Nu i veckan har vi haft det alldeles toppen, jag och mina gullfisar.
Måndag och tisdag spenderades vid badet tillsammans med
fina mammavänner och barn! I onsdags var vi på ÖF på clown-
föreställning som var en riktig hit! Idag skulle vi gått på ÖF igen
men stannade hemma och myste istället. Har verkligen haft en
helmysig dag med bilbanebyggande, filmtittande, städande och
en massa bus!

Imorgon drar Lillemannen till Östhammar med farmor, farfar och
storkusinerna! Passar bra nu när vi är mitt uppe i rusten, då har
han mycket roligare där! Kommer sakna honom massor dock....
Tur jag har lillfisen hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback