[Trött, tröttare, Bella]

Älskade semester, idag är Freddes sista dag på jobbet på fem veckor
och det tackar jag för!
Tilde är inte den lättaste att ha att göra med just nu. Sätter jag ner
henne på golvet skriker hon, kryper efter och sliter i mina ben.
Konstant. Hinner inte göra ett skvatt här hemma, och tro mig, jag
är ingen som tycker att det behöver vara pedant städat men att
hinna plocka av frukostbordet, laga mat, osv utan att någon står
och skriker och sliter vore skönt....
Har varit så i flera dagar, och är Fredde hemma är hon nästan ännu
värre, övermammig som hon är. Igårkväll gick jag ut, satte mig i en
rabatt och drog upp lite ogräs, och den tystnaden var nog den skönaste
tystnaden på länge :D Hon som sovit hur bra som helst om nätterna
kan vakna mitt i natten och vara i full gång, sover gör hon inte heller
om kvällarna utan är vaken till runt 21-22.

Sa jag att jag är trött??

För övrigt har vi det toppen! Köket är snart klart, luckorna kommer idag
så jag ska ta bilder och lägga ut! Nu är Liam hemma igen och det är
skönt att ha honom hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback