[Bli en buzzador!]

Jag är buzzador! Som buzzador får jag gratis prova nya produkter
på marknaden. Allt jag behöver göra, är att rapportera vad jag och
mina vänner tycker om produkten genom att fylla i en enkät.

En gång fick jag framkalla en fotobok, helt gratis. En annan gång
fick jag prova Dove duschcreme och fick en stor flaska.
Nyligen fick jag en flaska Neutrogena Ansiktsrengöring och make-up
borttagning. Det är hur bra som helst! Dessutom får jag gratisprover
att dela ut till alla mina vänner!

Buzzador söker gravida och nyblivna småbarnsföräldrar!
Vill du bli med? Lämna en kommentar med mailadress så rekryterar
jag dig! På så vis får jag extra poäng!

Kan verkligen rekommendera att bli buzzador ,det är kul att få
testa nya produkter, det är gratis och tar inte upp någon tid.
Gå med! :D


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill jag vill!!! mail adress [email protected] :-D Tack för dina fina komentarer, de värmer verkligen! <3

2010-06-11 @ 21:34:23
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Eli

Jag gick med, fick länk mailat av Anki. Så nu väntar jag ivrigt på första testet =)

2010-06-11 @ 23:23:53
Postat av: Josefin J

jag kan gå med [email protected]. Hoppas allt är bra med er! här väntar vi på bygglov. hoppas verkligen att vi får vårt hus! kram

2010-06-12 @ 07:09:11
URL: http://marrakeshblandannat.blogg.se/
Postat av: Malin Ericsson

Fin blogg! Jag vill gärna testa!:) Kram på dig

2010-06-12 @ 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback