[Garderob-rens]

Idag har varit en stor dag! Vi har rensat våra garderober.
Händer inte varje dag vill jag lova, och jag är så otroligt
slarvig när det gäller kläder och garderober att jag till sist
knappt hittade någonting alls därinne. Så, ut med allt,
och kanske in med hälften igen! Så, nu har vi gjort oss av
med en massa kläder. Vem vill ha mammabyxor ett år efter
ungen ploppade ut liksom? ;)

En lugn helg har vi framför oss. Fredrik är ledig och imorgon
ska vi ta det lugnt, och träffa våra härliga vänner för att
prova ut lite fördrink till midsommar. Kan bli kul!

Här bjuder jag på en härlig bild på finaste Tildeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som en härlig helg! Å jisses vad lik dig hon är :). Hoppas drinkarna blir goda ;). Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback