[Life is good! <3]

Hur sjukt lyckligt lottad är inte jag?
Man må bli less ibland som föräldraledig men man lever ju värsta
lyxlivet! Man behöver aldrig tänka på matlåda, man behöver aldrig
stressa iväg till jobb/dagis och man kan ta varenda jäkla dag som
den kommer! Man får spendera hela dagarna med ens barn som nöjer sig
lika bra med lite glass på tomten som en utflykt till stan. Är jag trött kan
jag lägga mig och sova en stund mitt på dagen om L är på dagis, är han
hemma kan vi parkera oss i soffan och bara mysa till en film. Nu är det
dessutom SOMMAR! :)

LIVET ÄR UNDERBART!!

Kommentarer
Postat av: Anne-lii

Jag blir avundsjuk på dej som får ha det så bra. Längtar tillbaks till när jag hade det så där. Njut så länge du kan det kommer andra tider tillslut med jäkt och stress och griniga barn.

2010-06-16 @ 16:45:20
Postat av: Eli

Visst är det underbart -håller med fullt ut!!!

Tänk sen när man ska stressa till och från jobb och bara längta hem när man väl jobbar, eller pluggar!! Nu ska vi passa på att njuta! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback