[Man måste stå för NÅGOT, annars faller man för ALLT.]

Jag är en riktig fegfjärt. Konflikträdd kan man kalla det.
Men man måste ibland stå upp för sina åsikter, stå upp
för det man tror på, för sig själv och för sina nära.
Jag måste lära mig att ta att jag trampar på ömma tår ibland,
att jag gör människor besvikna, att människor blir upprörda.
Man kan inte tassa runt på tå hela tiden för att vara alla till
lags. Näe, jag ska bli bättre på att stå upp för mina åsikter
och strunta i att alla kanske inte tycker likadant.
Man behöver ju inte bli en bitch för det, eller hur?

Är du en fegfjärt eller tuffing?

Kommentarer
Postat av: Eli

Tack så mkt för ditt lycka till!!! =) Ja, jag vet att det kommer gå bra -men du vet hur man kan löjla sig, speciellt när det är första gången han sover borta.. =)



Bra inlägg -stå upp och säg vad du tycker! Man kan inte va alla till lags jämt, så är det. Själv är jag väl den där bitchen jag.. hahaha Iallafall då o då.. Men jag är också fegfjärt, mes, snäll, dum, idiot, pucko, löjlig, fånig, generös och massa annat.. =)

Man kan inte va allt -inte på en o samma gång iallafall.. Men så länge man inte bara är idiot eller nåt annat dumt så får det va bra så. hahaha



KRAMAR

Postat av: Anna

Du har så rätt i det du skriver kusinen. Jag tror inte jag har några större problem att säga vad jag tycker och visst kan folk tycka att man är en jävla kärring i bland. MEN det finns de som uppskattar och tycker det är bra också, sådan som som står kvar och stöttar en i en galenskap. Jag är en sådan som har få men nära vänner och det trivs jag med. Ha det bra i helgen.

2010-06-12 @ 08:53:19
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Heddan08

Fegfjärt här också:( Hatar det:( Men när det väl tänder till blir jag galen... Det är svårt att vara en bitch när man är genom snäll som person. Tycker att du ska försöka säga vad du tycker och tänker men jag vet att det är svårt. kram

2010-06-12 @ 19:00:21
Postat av: Veronica

Jag är nog en liten fegis jag med:-p

För det mesta iaf tyvärr.

Bryr mig nog för mycket om vad folk ska tycka.

Borde också bättra mig.

Kram

2010-06-12 @ 19:54:39
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag har borstat bort fegfisen och har faktiskt på äldre dar lärt mig att säga vad jag tycker och tänker, även om det inte alltid är så populärt. Jag uppfattas säkert som värsta kärringen, surapan och bitchen av många, men hellre det och jag kan gå därifrån rakryggad och känna att jag stått upp för mig själv och det jag tyckt varit viktigt. =)

2010-06-12 @ 22:12:37
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Anki

Jag är nog tuffare nuförtiden än förut iaf men brukar nog sällan hamna i konflikter med folk. Men är det nåt jag tycker så kan jag säga det. Har slutat bry mig om att alla måste gilla en. jag ahr mina vänner, jag vet vilka de är och jag bryr mig bara om vad de tycker om mig :-)



Och Bella jag är stolt över dig att du säger vad du tycker! Heja heja!

2010-06-12 @ 23:40:31
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja, jag behöver väl inte ens nämna vad jag är. Men jag jobbar på det med mycket support från dig! :)

2010-06-13 @ 21:43:54
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback