[Tapet efterlyses!]

Någon därute som har bra koll på tapeter?
Om några veckor smäller det, då ska vårat kök
göras om! Åh vad jag längtar! Nytt ekgolv,
köksluckorna ska målas vita, svart kakel och
så en ny tapet!
Har en bild i huvudet på hur jag vill att tapeten
ska se ut, vit i botten med småblommigt svart
mönster. Typ som på den här lampskärmen:
Bild lånad från: clasohlson

Har tittat runt lite på nätet men vi måste nog åka in
till uppsala färg och kika lite mer...
Dessa hittade jag som jag tyckte var lite fina, men inte
riktigt som jag tänkt mig..
Kanske har snöat in mig lite...
Något som har något helt annat förslag?
Vill ha en tapet med vit botten och svart mönster..

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad fint det kommer bli..gillar mönstret på lampskärmen ;))

Kram!

Postat av: Anki

Ja det kommer bli riktigt snyggt!! Har som sagt inga idéer men Upsala Färg låter som ett utmärkt förslag!

2010-06-14 @ 12:00:48
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback