[Mars månad]

Fick idag frågan om jag slutat blogga. Nej, det har jag nog inte.
Men just nu har jag inte riktigt någon lust till nånting. Dagarna
rullar på som vanligt, vi myser och har det bra. Men nånstans
fattas den där gnistan.

På fredag ska jag och Fredrik lämna Tilde för andra gången.
Första gången var i torsdags när vi åkte och handlade inför
dopet. På fredag ska vi göra nånting som är desto roligare,
ut och äta mat tillsammans! Det ska bli SÅ mysigt att komma
iväg en stund.

Annars, ser det här ut att bli en lite slitig månad. Fredrik är ledig
nu fre-sön och sen jobbar han alla dagar resten av månaden
förutom fredagarna. Belöningen får vi nästa månad när F har
tagit ledigt en hel vecka, då ska vi åka till Myckelgensjö och
fira påsk!

Idag har jag och guldklimparna varit på Liams gympa.
Båda två somnade innan kl 19, FAST jag var själv hemma vid
läggning så det gick ju super. Brukar oftast gå bra numera när
Tilde lägger sig ungefär samtidigt som Liam.

Nej, tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hihi:-p

Förstår vad du menar.

Ibland har man inte så stor lust med nånting :-)

Skönt att barnen somnade i tid.

Maja ville inte gå ifrån gympan.

Evelina(ledaren)fick bära henne,haha!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback