[Stjärtlappsåk!]

Ibland är livet bra fantastiskt ändå. Som idag. Det är nästan läskigt
att vädret kan ha sån påverkan på humöret. Strålande sol, klarblå
himmel, pulkaåkning, korvgrillning och solning. Liam som inte brukar
tycka att det är så värst kul envisades på med stjärtlappen flera
timmar. Upp och ner, om och om igen. Han var SÅ glad!
När vi kommit hem från pulkaåkning började Fredrik skotta taket
och Liam lekte under taket på uteplatsen. Så efter 5 timmar ute
och ett bad kan jag lova att somnade gott.

Ikväll väntar melodifestivalen med Anna-Karin. Båda barnen sover
så jag undrar hur jag ska orka hålla ögonen uppe tills hon kommer,
att vara ute blir man ju såå trött av.

Att få göra i ordning sig  och klä upp sig lite ibland är ju himla
kul, men tacka vet jag ändå att få krypa upp i soffan iklädd bara
ett underställ och ett par raggsockor är väl ändå det bästa av allt.
Håller ni med?

Kommentarer
Postat av: jessica

Håller med;)

Verkligen kanon väder idag ju!! solen värmde rätt bra vid husväggen ;-P

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback