[Utvilad mamma]

Idag är jag en utsövd mamma! Åh vet inte när sist jag sov
en hel natt! Liam vaknade en gång och då gick Fredrik in
och sov med honom hela natten. Tilde vaknade ingen gång
och därmed sov jag HELA natten då jag inte ens vaknade
av Liam!
Idag väntar först lekdejt här hemma. Fia & hennes goa
tjejer kommer hit och även Anki m barn. Därefter väntar
födelsedagsfirande av Max och sen måste jag greja i tvätt-
stugan eftersom den nya tvättmaskinen anländer imorgonbitti!
SOM JAG LÄNGTAR! Har skippat att tvätta under hela veckan
eftersom tvätten
1. Inte blir ren.
2. Det tar en hel dag att tvätta eftersom man måste köra igång
centrifugeringen två gånger.
Så, nu blir det tvättmaraton hela veckan!
Det bästa av allt, är att det är fri hemkörning på tvättmaskinen
och att dom DESSUTOM tar med sig den gamla tillbaka!
Nu ska jag ta på ungar kläder och ta oss ut en stund, brukar väl
inte gå ut såhäääär tidigt men det är ju strålande sol och Tilde
är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback