[Den där Fredrik]

I början av veckan berättade Fredrik för mig att jag skulle vara
hemma till 16 på fredagen, att han skulle ta barnen på kvällen
och att jag skulle få hitta på något roligt! SOM jag har tjatat på
honom hela veckan. Som jag har försökt lista ut med vilka jag
skulle umgås med och vad vi skulle göra.
Först var jag så säker på att det var med Lena. Men när jag
försökte klura ur henne blev jag bombsäker på att det inte
var med henne. Inte skulle hon kunna ljuga så bra. Anna-Karin
hade jag ju mina funderingar på, trodde att det var våra karlar
ihop som klurat ut något men när inte hon fått höra något från
sin karl slog jag tillslut bort dom tankarna med, och inte skulle
hon klara av att hålla sig från att berätta om hon var med på
noterna. Tillslut på fredagen lyckades jag få Fredde att berätta
med vilka jag skulle vara med. Trodde jag ja!
Han sa att det var hans syster och hans brorsas tjej Lotta,
kul tyckte jag! Men kunde inte riktigt förstå varför jag skulle
lägga in vin på kylning när Lotta ska föda barn när som helst
och när hennes syster inte dricker så ofta. Jaja, tänkte jag och
la in en flaska. Såg sen att Fredde lagt in en flaska till men tänkte
väl inte så mkt mer på det. Klockan närmade sig och när det
plingade på dörren sa jag nervöst till Fredde att nu måste jag ju
låtsas bli överraskad när dom kommer. Så jag gick och öppnade
och där stod A-k så uppiffad och fin.
-"Har du lite mjölk att låna ut?" frågade hon.
-"Ja, joo" Svarade jag lite besviket men i samma sekund insåg
jag ju att det nog inte alls var Sanne & Lotta som skulle komma!
-"Eller, förresten, har du lite vin? " Frågade hon sen. "Vi ska ut och
äta middag!"
Jag blev SÅ JÄKLA GLAD och ÖVERRASKAD! Har nog aldrig blivit
så lurad nån gång, och vi som pratat så mkt om att gå ut och äta
och hitta på något själva. Blev sjukt förvånad att hon kunnat ljuga
om det så bra, som jag har ventilerat detta med henne under
hela veckan. Vilken jäkla teater hon har spelat!
Jag är tydligen sjukt godtrogen :)
När vi suttit och smuttat lite vin ett tag plingade det på dörren igen
och in klev ingen mindre än LENA! Blev lika överraskad och glad,
en gång till! Hon hade OCKSÅ ljugit och spelat teater.
Kan nog inte beskriva hur glad jag blev över denna överraskning!
Och själva överraskningen var ju helt underbar med middag på
stan och Sex and the city 2 på bio, men det mest underbara av
allt var att FREDRIK planerat allt det här för min skull!
TACK SNÄLLA ÄLSKADE FREDRIK FÖR VÄRLDENS FINASTE ÖVERRASKNING
OCH TACK LENA & A-K FÖR EN FANTASTISK KVÄLL!!!
ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: A-K

Hahaha ja gud så kul det var! Men du är nog inte så godtrogen, det är vi som är bra på att ljuga ;-)

Älskar dig med vännen! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback