[Härliga helg!]

Ja, vad ska man säga. Man är inte 15 längre. Inte heller 20.
En helg med full rulle! Först valborgsfirande hos Hagmans i
fredags och somnade lite väl sent. Supertrevligt var det iallafall
som vanligt!
Igår var vi uppe tidigt och på kvällen iväg och käka middag hos
en jobbarkompis till F. Idag har vi haft kalas för mig som gått
och blivit vuxen!
Tänk om man fick lägga sig i soffan och sova ett par timmar! :)

Idag har jag fått så fina presenter! En superfin fruktskål av Lenis,
Per & Max. En bok av Anna-Karin signerad av författaren själv med
en liten hälsning. Så fint, sånt där uppskattar jag VERKLIGEN! :)
Såhär stod det:

"Hej Isabelle!
En gång när jag var hos gynekologen så frågade hon mig när
mitt yngsta barn föddes.
"2007! ropade jag ."Nej, 2006"
"Det var i september iallafall"
Eller? Vänta, jag kan det här, jag lovar!"
"Det gör ingenting" svarade gynekologen. "Det viktiga är
att du minns hur många barn du har."Sedan tittade hon
oroligt på mig: "Och att du minns var du gjorde av dem."
Tja, det där sammanfattar väl hela min föräldrafilosofi,
tror jag. Och just det ja! Man ska inte ge kräksjuka barn
blåbärssoppa. Man ska bara ge dem färglös mat.
Kram och lycka till!
Karin Lindell

En sodastreamer med olika smaksättningar av svärfars och resten
av familjen. Av Fredrik fick jag i onsdags en parfym och 13 kvartingar
vin. Av mamma & pappa fick jag i vanlig ordning ett shoppingbidrag.
Så fantastiskt, när man aldrig unnar sig själv något att få gå loss
på stan. Bara det där att åka in till stan själv är ju nästan värt
allra mest ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Eller huuuuuur!!! :-D Har ju MASSA presentkort att gå lös med! Imorn ska jag ha min lilla shoppingdag då Stefan är hemma tidigt och får ta kidsen! :-D



Vilka kanonpresenter du fick!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback