[Lyxeftermiddag]

Idag har jag haft en underbar eftermiddag som inneburit allt annat
än att byta blöjor, leka med bilar och laga mat. Jag & Anna-Karin
begav oss till Gränby Centrum och shoppade loss i fleeeera underbaaara
timmar! Så skönt att bara lämna över allt ansvar och ett stökigt
hem till Fredrik! :)

Det bästa av allt, var ju att jag fick shoppingpengar av mamma o pappa
i födelsedagspresent som skulle gå till just saker åt mig själv så inte
ett dugg dåligt samvete behöver jag ha heller! Lika bra att göra av med
pengarna så fort som möjligt så man inte lägger dom på annat.

Vad jag har shoppat? Jo det ska ni få höra!
*En kort ljus jeanskjol från H&M
*En svart kofta med puffärm från H&M
*Jeansleggings från vila
*Supersöt gammelrosa tröja med vita prickar med puffärm från VILA
*Korallröd/vit-randig tunika från VILA.
*Svart klänning från Gina Tricot
*Röd/vit randig tunika från Gina tricot
*Svart espritklänning från Åhléns
*2 baslinnen från Åhléns
*Parfym från Body Shop
*Ett par örhängen

TACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA & PAPPA!!

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Oj du fick verkligen handla till dig själv!

De är alltid kul. Själv får jag gå i mina "mammakläder" en sommar till. Ha de bäst! KRAMAR

Postat av: mamma

Det är du väl värd, världens bästa dotter!

2010-05-10 @ 10:46:13
Postat av: Malla

Fantastiskt1 Det var du mer än värd Bellan!!!

2010-05-10 @ 21:06:44
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Sandra och Lina

Vi ha räknat ut ett snitt på cirka 2500 kronor för din lilla shoppingrunda;) Lyxfällan nästa ;D (lite att göra en måndagskväll) kram

2010-05-10 @ 21:45:04
Postat av: Isabelle

HAHA Sandra & Lina, vadå lyxfällan, jag var ju sponsrad? ;)

2010-05-10 @ 21:48:21
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback