[Me, myself and I (& 30kg köttfärssås)]

Fredrik och barnen har lämnat mig själv i huset ett dygn
för att åka ut till Östhammar och bo i husvagn hos farmor
och farfar. Tråkigt att vara ensam hemma? Om jag känner
mig ensam?
INTE ETT DUGG.

Jag tillhör den skaran mammor som älskar att vara för sig
själv ibland. Jag älskar mina barn och jag älskar att umgås
med dem men ibland känner jag hur tålamodet börjar sjunka
mer och mer, frustrationen ökar och då passar det alldeles
ypperligt att få vara för sig själv!

Idag hade jag tänkt röja av här hemma, torka golv som jag
aldrig hinner annars, damma, plugga, kanske till och med
sova ett par timmar, bara för att liksom ;)
Istället står jag här med 30kg paketerad köttfärssås, 12 liter
vispgrädde, några liter cola och fanta-essens till sodastreamern
samt en back äppelmust. Ja så kan det gå om en leveransbil
till Ikea klantar sig! Vi tackar inte nej, tänk nu kan vi ju äta
dafgårds ekologiska köttfärssås varenda dag i en månad,
fatta hur våran matkostnad kommer att sjunka! ;) ;)
Och aldrig mer kommer vi att kunna äta köttfärssås sen heller...
Näe, skämt å sido så ska den där köttfärssen paketeras i mindre
förpackningar, för nu är det 2,5kg i varje.
Nej, nu ska jag ringa runt och skänka bort lite köttfärssås! :D

Kommentarer
Postat av: Fia

hihi! Gulle du! JÖSSES VAD MED KÖTTFÄRS! :-o Åååh vad glad jag blir, mailar dig snaaaaaart!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback