[Ytterligare vardagsdravvel.]

Varje gång jag öppnar den här sidan inser jag att jag inte
har något vettigt att komma med. Dravvel om min vardag
kräks jag på när jag läser. Men det är där jag är, jag njuter
av härliga vårdagar med barnen samtidigt som jag ibland
längtar efter att få komma iväg för mig själv.

Imorgon åker Fredrik, Per & Johan iväg på en grabbresa.
Ett dygn bara, men ni anar inte hur avis jag är! Och jag blir
en aning bitter, men i samma stund inser jag hur jäkla värd
Fredrik också är att komma iväg och göra något på egen hand.
Han lider ju inte av att inte ha någon egentid på samma sätt
som mig, men han tillbringar ju faktiskt dagarna på jobbet och
tjänar pengar för att vi ska ha det bra! Jag älskar dig Fredrik
och du är fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Anki

Åååå så sött och raaaart!

Postat av: Eli

Ja, visst är de fantastiska som jobbar och även tar på sig mer jobb om de kan -bara för att resten av familjen ska ha det bra. Vi är lyckligt lottade alla vi som har så fantastiska män!



Ang förra inlägget, vad händer med din blogg egentligen? Lever den sitt eget liv? Hur är det möjligt att inläggen kommer in flera dagar efter att du skrivit dem -nån som jävlas? =)



Ang snuset då..ja, visst är det helt sjukt att man måste va gravid för att kunna sluta???

När jag va gravid med Elin så sluta jag röka, sen börja jag snusa istället o har slutat under graviditeterna med Noah o Tim -nu då...hur ska det gå???

Jag vet ju att vi måste, har verkligen inte råd. Men fan så svårt..jag har ingen karaktär -jag lovar att jag skulle "smygsnusa" om jag gick ut på krogen -o det FÅR jag ju INTE!!



Kram

2010-05-07 @ 12:13:52
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback