[Bilbarn]

Jag är stolt som en tupp över mina grymma barn som kan åka bil
i 50 mil utan att gnälla det minsta! Tilde satt helt vaken, tyst och
stilla i sin bilstol under 5 timmar. Läste lite bok, kollade film, sög
lite tumme, läste lite mer bok. Helt OTROLIGT!!
Liam likaså, men han har ju vanan inne av alla bilresor! Han
kollade på film och käkade godis. Vansinnigt duktiga!

Det märks att Liam känner sig trygg med sin mormor o morfar
då han bara efter någon timme gick och la sig för att sova för
natten med mormor i deras säng :) Tilde har också sovit som
en stock inatt så nu är vi redo att leka och mysa hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Anki

Makalöst! Tova ledsnar när vi hunnit till Storvretaavfarten ;-)

Ska tillägga att din blogg inte längre syns på Bloglovin, därav har jag missat ett natal veckor som jag nu försöker läsa ikapp ;-) Men vi pratar ju jämt så jag tror jag vet allt du skrivit redan =)

Ska vi ta in er post förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback