[Jag presenterar mig själv]

Jäklar, jag trodde jag skulle hinna innan tolvslaget! Typiskt, men vi har haft fullt sjå hela kvällen
med att fixa och trixa här hemma :)

Det är dag 1 och jag ska enligt listan presentera mig själv:

Sara Isabelle Issa Bella Musebell Mus Bellan mousy Sjödin född år 1985. Uppväxt på en fantastiskt ort omgiven av fantastiska människor. Syster, moster samt gudmor. Även mamma till två underbara vildänglar som kom till världen 2006 samt 2009. Kaffeälskare. Före detta snusare. Romantiker. Hemmakär. Omtänksam & lyssnare. Har underbart fina vänner. Tålmodig plugghäst. Älskar min dator över alla andra prylar. Har haft 12 bostäder. Pålitlig. Musik betyder mycket. Rädd för spindlar. Tränar gärna i många olika former men bäst trivs jag på ryggen på en häst!

Jag tror att resten av listan kommer att utgöra en stor del av en presentation av mig så jag nöjer mig med detta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback