[Lyckliga fredag!]

Hoho! Jag tycker lite synd om er stackare som fortfarande kikar in här
och aldrig har hon skrivit nåt... :)

Jag är lyckligt lottad!
Hur underbart är det inte att få åka iväg och sitta i lugn och ro och plugga
några timmar? När man kommer hem står en hel färdiggrillad kyckling i
ugnen som smakar LJUVLIGT! Ungarna somnar tidigt och man har hela
kvällen för sig själv :) Nu har jag ljus tänt i hela huset, snart börjar IDOL
eller det har ju börjat för sjuttsingen!!! 

För övrigt är jag väldigt GLAD idag för vi har trollat bort vårat topplån så
nu är vi lite rikare varje månad!! TJOO!!!

Kommentarer
Postat av: Eli

Åh vilken härlig dag -låter underbart!!

MYS!

Trollat bort topplånet, låter som en HIT!! Har ni värderat huset? Grattis hur som helst -alltid härligt när man har mer pengar över varje månad!!



Ha en mysig kväll! KRAMAR



Ps: Sorry om jag ringde o störde imorse, blev bara orolig att Mille skulle gå till affären o bli påkörd nånstans längs vägen. Han e oerhört sällskapskjuk den där sötnosen! =) Kom han hem igen? Ds

Postat av: Ingela

Åh vad skönt att ni fick bort det ;)alltid roligt med mer pengar kvar..

har du varit i "skolan" och pluggat eller?



Trevlig helg!!

2010-11-26 @ 20:28:06
URL: http://rutan81.blogg.se/
Postat av: Josefin

Skönt med en lugn kväll!

Avis på ert bort trollade topplån. Här ha vi inte ens börja betala lånet... men snart sätter de igång bara alla räkningar blir betalda. kram

2010-11-26 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback