[Om min första kärlek]

Dag 2 : Min första kärlek
När man växer upp i en byhåla med en skola på sammanlagt 21 elever från
årskurs 1-6 finns det inte så många killar att välja bland, inte så många att
bli kär i och det här med att fråga chans och så vidare höll vi helt enkelt inte
på med... Discon var väl mer se på film på skolan med popcorn och godis och så
nära jag kan komma kärlek var väl alla listor vi hade skrivit på alla vi tyckte var
snygga :)

Men när man kom till högstadiet på Bredbyn då började det hända grejer!
Oj så kär man var.  Min första kärlek hette Anders och vi blev tillsammans i januari
1999 om jag inte minns fel. Jag var alltså 13, skulle fylla 14. Vi pratade massor
i telefon, och umgicks jämt. Vi var nog tillsammans över ett år om jag inte minns fel,
ända tills jag blev kär i nån annan.... men tack och lov behöver man ju bara skriva
om den första  :)




Kommentarer
Postat av: Eli

Kul o läsa alla dessa olika "uppdrag"! =)

Va en toppenlista!



Tack för kommentaren om imorn! <3

Jag hoppas också det löser sig till nåt bra! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback