[Om mina föräldrar]

Typiskt nog så kommer jag alltid på strax innan jag ska lägga mig att jag glömt
att uppdatera listan, så här kommer ett kort inlägg om mina fantastiska föräldrar.

Det här är pappa Kennet, 56 år och den här bilden beskriver hans relation
till barnbarnen! Morfar är en given favorit, och ska en sitta i hans knä ska
minsann nästa också!
Min pappa är en underbar pappa och morfar! Han är en lugn och harmonisk
människa. Han är hemmakär och avskyr sol och värme. Han har nära till
skratt och drar gärna dåliga skämt och den som skrattar mest är han själv :)
Liam pratar ofta om sin morfar och om vad de ska göra när de träffas.
Pappa ägnar all sin uppmärksamhet åt barnbarnen när vi ses och har alltid
tid till att leka, köra skoter, fyrhjuling och åt att busa.
Det här är mamma Eivor, 54 år.
Mamma är en väldigt jordnära och omtänksam person som bryr sig väldigt
mycket om andra människor och som ställer upp och hjälper till och fixar
med allt möjligt. Hon är så otroligt givmild!
Mamma älskar till skillnad från pappa sol och värme och hon tillbringar en
massa tid i trädgården med alla växter.
Som mormor är hon fantastisk, och även fast vi ses så sällan så är det mormor
som ska lägga Liam när vi kommer upp.

Min uppväxt har varit fylld av kärlek och trygghet. Båda dessa två människor
har format mig till den jag är idag och för det är jag evigt tacksam. Mina
föräldrar är otroligt givmilda och har alltid, alltid ställt upp för mig.

Som mormor och morfar är de dom bästa som tänkas kan!
Liam står dem otroligt nära fastän vi ses så sällan och det tycker jag är ett
tydligt tecken på att det inte är antal timmar i veckan man träffas utan vad
man gör utav de tillfällen som ges. Vi pratar ofta om mormor och morfar här
hemma och han räknar dagarna tills han får åka till dem igen.
Tilde har ju inte hunnit bli så gammal så hon kommer ju inte ihåg dem på samma
sätt men hon tyr sig fort till dem hon också när vi ses.

TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR ATT NI FINNS!



Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, vad det var fint skrivet Isabelle. Blir tårögd då jag läser. Du och Annika med familjer är ju det viktigaste i våra liv. Du kan för övrigt vara lite stolt över vad jag gjorde igår. kastade nästan allt som fanns i gamla skåpet i tv rummet. Visst va ja duktig? Kramar

2010-11-30 @ 08:48:05
Postat av: mamma

en liten miss Isabelle, två år nämligen. jag fyllde ju 50 det år som Liam föddes

2010-11-30 @ 16:46:32
Postat av: Isabelle

Men oj är ni ÄNNU yngre, ser ju att jag faktiskt skrivit fel på pappas ålder också. För det är ju han som är 56 och inte 58!! Och du är 54... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback