[Pottpremiär och pulkebackemys]

Nu äntligen tror jag det har vänt! Under några veckor har jag känt
mig riktigt låg, deppig, less, trött, you name it. Jag tror att jag börjar
tröttna lite på att vara hemma, bara vara mamma all day long.
Jag tror det kommer bli riktigt bra att börja plugga efter jul!
Det är inte så kul när man bara känner sig som en gnällig mamma
utan vare sig ork eller motivation att hitta på saker.. då smyger
sig genast det där dåliga samvetet fram.

Idag har solen skinit och det har inte regnat! Vi tillbringade eftermiddagen
i pulkabacken med fika och gott sällskap! Tänk vad lite vuxet sällskap
kan göra susen när man känner sig låg... TACK Lina.

Annars, så har det inte hänt något av intresse förutom att Tilde har
premiärbajat på pottan. Det hände nog av en slump och jag tror vi
båda blev lika förvånade. När vi frågar "Var bajsade Tilde idag?" så
springer hon och hämtar pottan och säger "HÄÄ". HAHA söta söta skrutt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Söta unge!! :)



TACK själv. Det gjorde mig väldigt gott också!!

Det gör vi gärna om!

Kram på er!

Postat av: Josefin J

Hon har ett par Columbia, beställde dem på BRANDOS.SE. Jag är jätte nöjd med dem, ett vettigt pris och en innersko som går ta ut så skorna blir snabbare att få torr. Ska tydligen tåla ner till 32 minus. Men de får man ta med en nypa salt ;) Hoppas du hittar vettiga skor till Tilde. Kul att hon bajsade på pottan idag! KRAM

2010-11-17 @ 21:20:27
Postat av: Fia

hahaha! Gullunge!! Duktiga stora tjejen! Vart tog våra små bebisar vägen...? Kram!

2010-11-18 @ 21:09:47
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!

Ja skandia verkar bra, men jag har inte jämfört med andra bolag men enligt honom ska skandia vara dom mest prisvärda på marknaden fast det säger väl alla om sina bolag kanske ;-)



Vad smidigt det låter! Men får du via mail att någon har uppdaterat eller går man in på bloglovin och ser där?



KRAMAR

2010-11-24 @ 18:33:45
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad smidigt,men kan man även lägga till bloggar som inte är registrerade på bloglovin?

2010-11-25 @ 10:36:04
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaa visst verkar den kul :-D

He he det kanske var hos din kompis som jag såg den då :-)

Gör den du med tycker jag,som sagt kul att läsa :-)



Jag har lagt in alla mina favoritbloggar nu på bloglovin,suuupersmidigt ju, tack för hjälpen!!

Kram

2010-11-26 @ 09:06:49
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback