[Soffmys]

Jag och småfisarna ligger i soffan under ett täcke alla tre och myser,
elden sprakar i brasan och vi har det så mysigt man kan ha det tror jag!
Åh vad jag älskar att vara föräldraledig. Skulle inte kunna tänka mig att
dra iväg dem till dagis den här tiden på dygnet, det är ju så MYSIGT
med alla lugna morgnar man har som föräldraledig.

Idag väntar en promenad till affären för lite saffransinköp. Sen ska vi
BAKA!!!

Förresten, så kissade Tilde på pottan igår. När hon var klar ställde hon
sig upp och drog en låååång mening som jag inte förstod nåt av tittade
och pekade neri pottan och var sååå stolt! Sen försökte hon kissa igen
ungefär 56 gånger till och satte sig ner på pottan, kollade sig själv mellan
benen, drog kissljudet "ksssss" och ställde sig upp igen för att kolla om det
kommit nåt i pottan. Sen körde hon samma grej massor av gånger tills hon
insåg  att det inte skulle komma mer kiss.. SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback